חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אווירה קשה – מרגיש שמלאך המוות ירד על אשקלון"

אשקלון עלתה השבוע לכותרות ואיתן הגיעו גם גל תגובות של תושבים מודאגים שבטוחים שיש לעשות תפילה המונית בעיר וקוראים לעצור את שנאת החינם | מילן מועלם 


תושבי אשקלון מודאגים: בשבוע אחד הלכו לעולמם בנסיבות מזעזעות בן דוידוביץ' ואמיר סעדה שנרצחו, השוטר רוני ידידי שנהרג בתאונת דרכים בחופשה ביוון ומקסים שמעוני שמצא את מותו במהלך עבודתו במאפיית אלעפיה.

רצף האירועים המפחיד הובילו לסערת רגשות של ממש בקרב תושבי העיר. הרשתות החברתיות סערו והתמלאו בתגובות ותחושות קשות מצד אשקלונים ולא רק.

"מה קרה בעיר בזמן האחרון? מפחיד לפתוח כתבות, כל הודעה מקפיצה את הלב ונראה כי יש קללה על העיר. יש אווירה קשה וכולם מדברים על זה, צריך לעשות תפילה המונית", כתבה תושבת העיר.

תושבת אחרת כתבה: "אני מוכנה לארגן תפילה ולהביא רבנים כי לא ייתכן מה שקורה בעיר הזאת. יש עלינו מזל נאחס, מרגיש שמלאך המוות ירד על העיר. צריך לעצור את גלגל השלג הזה, כולם צריכים להתעורר".

תושב העיר כתב: "מרגיש שמלאך המוות ירד על אשקלון. צריך לעשות את שנאת החינם המזוויעה שיש פה בין אנשים.

המשטרה עובדת מסביב לשעון

תחנת המשטרה באשקלון עובדת בימים אלו מסביב לשעון. חקירת הרצח של בן דוידוביץ' נמשכת בימים אלו תחת צו איסור פרסום. במסגרת הפרשה נעצרו 8 תושבי אשקלון.

בנוסף חוקרים את הרצח של אמיר סעדה ז"ל שנרצח בפתח בית העסק שלו בשכונת מגדל. צו איסור פרסום גורף הוטל על החקירה שנמשכת בימים אלו תחת מעטה חשאיות.

בשעות הקרובות צפויה לנחות בישראל גופתו של השוטר רוני ידידי שנהרג בתאונה ביוון. ככל הנראה הלוויתו תיערך עוד היום בבית העלמין באשקלון כשבני משפחתו וחבריו השוטרים ילוו אותו בדרכו האחרונה.

מקסים שמעוני ז"ל שמצא את מותו בעת שעבד במאפיית אלעפיה הובא אתמול למנוחות. משפחתו יושבת בימים אלו שבעה ברחוב פרץ ברנשטיין בשכונת ברנע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן