חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אהבתם? 50 רכבי וינטג' בחוף בר כוכבא | סיכום תערוכה

ביום שישי שעבר מילאו את חניית בר כוכבא כ-50 רכבי אספנות שהגיעו מכל רחבי הארץ היישר לתערוכה שהתקיימה באשקלון בשיתוף העירייה ומועדון רכבי האספנות בישראל.

בין הרכבים שהיו שם ניתן היה למצוא מודלים שכבר אינם קיימים, כמו רכב של חברת טריומף הבריטית משנת 1967 וכן רכבים עתיקים של יצרניות שעדיין קיימות בשוק כמו מרצדס, וולוו ופולקסווגן. 

צילום: אלדד עובדיה

על אף החום הכבד שהיה, מאות תושבים לא ויתרו על התערוכה והגיעו יחד עם ילדיהם לראות מקרוב את הרכבים, לשמוע מבעלי הרכבים את הסיפור שלהם וכמובן להצטלם על רקע הרכבים המרתקים. 

משה יוספי, תושב אשקלון ונציג מועדון רכבי האספנות, מיוזמי האירוע, הודה לעירייה וכל העושים במלאכה ואמר: "אני שנים במועדון רכבי אספנות ואירוע כזה מוצלח עוד לא היה. תגובות חברי המועדון היו נהדרות והם מאוד פרגנו על הסדר על הכיבוד העשיר על הכמות הגדולה האנשים שהגיעה. יחד עם העירייה נהפוך את האירוע הזה למסורת". 

צילום: אלדד עובדיה

"תודה רבה לעיריית אשקלון, שנים אני במועדון ואני חייב לציין שזאת הפעם הראשונה שהרגשנו שמארחים אותנו מכל הלב, הארגון היה מצויין, האירוח מעל ומעבר, היחס והאווירה. היה לנו כייף לראות את תושבי העיר מתעניינים, נהנים, מצטלמים. עיר יפהפייה. יישר כוח גדול", הוסיף אחד מבעלי הרכבים. 

בעקבות הצלחת האירוע והביקוש הגדול, בכוונת עיריית אשקלון ומועדון רכבי האספנות להרחיב את האירוע ולהפוך אותו למסורת של ממש. פרטים נוספים יימסרו בהמשך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן